Whirlpool FRSS 36AF20/2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FRSS 36AF20/2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

hensilot 29-07-2007
Geschreven voor: Whirlpool FRSS 36AF20/2

Niet kopen, de koelkast maakt zo veel herrie alsof je aan het winkelen bent bij de plaatselijke supermarkt op de afdeling diepvries. Het volgende probleem is dat het aparaat om de 10 minuten aan gaat, 24 uur per dag. Het geluids niveau dat de firma aangeeft in de folder kan gweoon niet kloppen. Ik heb een open keuken, wat tegenwoordig heel normaal is, maar het geluid is ondragelijk, had hiervoor een wat oudere koel\vries combi die af en toe een brom had, maar det geluid was nog heilig bij deze. Het toetstel ziet er voor de rest gelikt uit en dan was ook tevens de doorbraak in mijn beslissing om hem te houden, maar na een aantal maanden kom je hier ook op terug.
Er is een monteur bij geweest, maar eze vertelde mij dat het heel normaal was dat het toestel dit geluid maakte. Nou ik vind het niet normaal en verwachte zeker niet voor de prijs die je uitgeeft.
Wie heeft er nog meer ervaring met het geluid en het aanslaan van de koelkast, en wat was de oplossing.